Τετάρτη 3 Μαΐου 2017

Κήπος 2017!


Καλό Μήνα φίλοι μου!
Βλέποντας τον κήπο μας φέτος  σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια,  διαπιστώνω ότι άργησε να φτιάξει ο καιρός...πάντα βγάζω φωτογραφίες στης πρώτη του Μάη... άργησαν να ανθήσουν τα τριαντάφυλλα... το κρύο που έκανε το Πάσχα τα καθυστέρησε μερικές μέρες!!!
Ότι καιρό και να κάνει πάντως, ο Μάιος είναι ο μήνας των λουλουδιών!!!
Να είναι γερός ο αντρούλης μου να τα περιποιείται, όλη η αυλή περνάει από τα χρυσά του τα χεράκια...
Η αυλή μας 2017!!!






































































3 σχόλια:

  1. γεια στα χερια του να του πεις και να ειστε γεροι και να τον χαιρεστε αυτο τον παραδεισο.καλο μηνα Χρυσα μου και πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα Λίτσα μου, ευχαριστώ πολύ, θα μεταφέρω τις ευχές νάσε καλά!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφος!
    Να 'ναι καλά ο άνθρωπός σου :-) Χρύσα μου, όσο για τον τετράποδο φίλο σας, τον ζηλεύωωωωωωω που ζει σε παράδεισο!
    Καλό μήνα και πάντα με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ