Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019

Αλευρόπιτα με φέτα!


Αλευρόπιτα ή ζυμαρόπιτα όπως τη λέει η μαμά μου... ή μπατσίντα ή μπατσίνα όπως και να την πεις, το αποτέλεσμα μετράει...πεντανόστιμη τυρόπιτα στη στιγμή!!!



Υλικά:
1 κουταλιά βούτυρο lurpak για το ταψί.

Για το κουρκούτι:
2 αυγά
1/2 φλιτζάνι ελαιόλαδο
400 γρ, αλεύρι
400 ml νερό χλιαρό
1 κγλ, μπέκιν
Αλάτι
200 γρ, τυρί φέτα χοντροκομμένη

Εκτέλεση:
Ανάβουμε το φούρνο στους 200 βαθμούς αέρα και κάτω ή στους 220 στις αντιστάσεις.
Βάζουμε το βούτυρο στο ταψί και το βάζουμε στο φούρνο να ζεσταθεί.


Αναμειγνύουμε σε ένα μπολ με το σύρμα χειρός, τα αυγά, το λάδι, το μπέκιν, και προσθέτουμε το νερό και το αλεύρι κάνουμε ένα παχύρρευστο κουρκούτι (χυλό).
Προσθέτουμε τη φέτα χοντροκομμένη.


Αδειάζουμε το μείγμα στο ζεστό ταψί, κουνάμε να απλωθεί.


Ψήνουμε μέχρι να ροδίσει, περίπου 20-25 λεπτά ανάλογα το φούρνο.





Καλή όρεξη!!!






6 σχόλια:

  1. Απο ορεξη Χρυσα μου αλλο καλο.νοστιμοτατη και πανευκολη.φιλακια φιλεναδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά φιλιά Λιτσάκι μου, είμαι στα παιδιά προς το παρόν και που χρόνος για το μπλογκ...χαχαχα Να περνάτε όμορφα!!!

      Διαγραφή
  2. Όταν βαριέμαι και θέλω γρήγορη τυρόπιτα την σκαρώνω σε μικρό ταψάκι, μόνον για λογαριασμό μου Χρύσα! Οπότε καταλαβαίνεις για τι "λιχούδα" μιλάμε ...
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το κάνω πότε πότε Πηνελόπη μου για τη μανούλα μου...δε ζει χωρίς πίτα...χαχαχα φυσικά επί ευκαιρία τρώω κι εγώ!!! Τα απλά είναι και τα πιό νόστιμα!!!

      Διαγραφή
  3. Θα μπορουσε να γινει και στο τηγανι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν το έχω κάνει δεν μπορώ να ξέρω....έχω όμως στο μπλογκ τηγανόπιτες εύκολες!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ