Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Μηλοκεκάκια με σταφίδες και ρούμι!



Μήλα!!!
Από τα αγαπημένα μου γλυκά του χειμώνα είναι οι μηλόπιτες, σε όλες τις εκδοχές.
Σήμερα έκανα μία πολύ εύκολη συνταγή, έγινε τόσο νόστιμη που αμέσως θα  σας την κεράσω, αμφιβάλω αν μείνει κομματάκι για αύριο!!!


Υλικά:
200 γρ αλεύρι φαρίνα
200 γρ βιτάμ μαλακό
200 γρ. ζάχαρη
4 αυγά
4 μήλα σε κυβάκια
4 κ.σ. ξανθές σταφίδες
4 κ.σ καρύδια
4 κ.σ. ρούμι ή αμαρέττο
1 κ.σ. κακάο
1 κ.γλ. κανέλα
1 κ.γλ.μπέκιν
1 βανίλια

Εκτέλεση:
Προθερμαίνουμε το φούρνο, στους 180 βαθμούς στις αντιστάσεις.
Κόβουμε τα μήλα σε κυβάκια, τα ανακατεύουμε με το ρούμι και τις σταφίδες.


Χτυπάμε με το μίξερ τη ζάχαρη, τα αυγά και το βούτυρο.
Κοσκινίζουμε το αλεύρι, το κακάο, την κανέλα, το μπέκιν με τη βανίλια.


Βάζουμε λίγο λίγο το αλεύρι στο μείγμα των αυγών και συνεχίζουμε το χτύπημα.μέχρι να ενωθούν.


 Ενσωματώνουμε  στο μείγμα τα μήλα και τα καρύδια με μία μαρίζ.


Μοιράζουμε  σε φορμάκια, ή βάζουμε το μείγμα σε μία φόρμα.



Γίνονται 18 φορμάκια ή ένα μεγάλο κέικ.
Ψήνουμε στα φορμάκια 25-30 λεπτά, και 50 λεπτά με 1 ώρα αν ψήσουμε τη μηλόπιτα σε μεγάλη φόρμα.
Πάντα κάνουμε τη δοκιμή με μία οδοντογλυφίδα, ή με ξυλάκι για σουβλάκι, τρυπάμε  να δούμε αν ψήθηκε λίγο πριν το βγάλουμε από το φούρνο, για να είμαστε σίγουρη,  αν ψήθηκε βγαίνει στεγνό αλλιώς το αφήνουμε λίγα λεπτά ακόμη να ψηθεί.



Καλή όρεξη!!!













7 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Μου αρέσει που τα μηλοκεκάκια σου έχουν και κακάο! (εγώ ποτέ δεν έχω βάλει!)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να βάζεις κακάο Λουλού, εμένα μου κάνει σαν μόκα,δεν μπορώ να ξεκολλήσω από τη σοκολάτα,,,!!!

      Διαγραφή
  2. Πάρα πολύ ωραία τα μηλοκεκάκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια Ζουζού μου, φαντάζομαι αρώματα!!!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ