Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

Φασολάδα με χωριάτικο λουκάνικο!




Καλό μήνα φίλοι μου!
Ο Φλεβάρης κι αν Φλεβίσεις καλοκαίρι θα μυρίσει, που λέει και παροιμία!!!
Με φασολάδα θα ξεκινήσω το μήνα, μιας και είναι επιθυμία του συζύγου, να φάνε με την παρέα του, φυσικά δε λείπει το κρεατάκι με ένα χωριάτικο λουκάνικο με πράσο, και μπόλικο καυτερό, μου είπανε ότι έγινε αριστούργημα... (εγώ δεν τρώω όσπρια και δεν έχω άποψη)!!!!



Υλικά:
2 φλιτζάνια φασόλια
1 λουκάνικο χωριάτικο
1 ξερό κρεμμύδι
1/2 πράσο
1 καρότο
1 κλαδάκι σέλινο
1/2 φλιτζάνι ελαιόλαδο κατά προτίμηση στην ποσότητα
1 φλιτζάνι σάλτσα ντομάτα
1 κγλ. κόκκινη πάπρικα καπνιστή
1 κγλ. πελτέ
Αλάτι, πιπέρι,  μπόλικο μπούκοβο καυτερό ή μία ξερή καυτερή πιπεριά

Εκτέλεση:
Βάζουμε τα φασόλια σε μία κατσαρόλα με νερό μέχρι να σκεπαστούν, μόλις πάρουν βράση κλίνουμε το μάτι και τα αφήνουμε 1 ώρα να φουσκώσουν, αυτό μπορούμε να το αποφύγουμε αν σκεφτούμε να τα βάλουμε  από βραδύς να φουσκώσουν, Εγώ όλο το ξεχνώ)!!!!


Ψιλοκόβουμε τα λαχανικά και αφαιρούμε το έντερο από το λουκάνικο.
Σε μία κατσαρόλα σοτάρουμε με το μισό ελαιόλαδο τα λαχανικά με το λουκάνικο.



Προσθέτουμε το κόκκινο πιπέρι, τον πελτέ ανακατεύουμε, τη σάλτσα από τον χυμό ντομάτας.




Τώρα βάζω και 1-2 ξερές καυτερές πιπεριές (ταιριάζουν με το τσιπουράκι)!!!!
Στραγγίζουμε τα φασόλια, τα προσθέτουμε στα λαχανικά και συμπληρώνουμε νερό, μέχρι να σκεπαστούν τα φασόλια.




Χαμηλώνουμε τη φωτιά και τα βράζουμε μέχρι να μαλακώσουν.
Προς το τέλος προσθέτουμε αλάτι πιπέρι και το υπόλοιπο  ελαιόλαδο.


Καλή σας όρεξη!!!



2 σχόλια:

  1. δεν ξερω γιατι δεν τρωτε οσπρια.αν ειναι για λογους υγειας το σεβομαι.υπαρχουν ομως λυσεις.η φασολαδα εξαιρετικη.να ειστε καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ καλή μου τρώω λίγο τα ρεβίθια με ρύζι, τα όσπρια ξέρω πόσο υγιεινά είναι, δεν μου αρέσουν ιδιαίτερα....τρώει ο σύζυγος για μένα, χαχαχααα εγώ προτιμώ το κρεατάκι! Καλό ξημέρωμα φίλη μου!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ