Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2019

Χριστουγεννιάτικος στολισμός, Δεκέμβριος 2019


 
Καλό μήνα!
Καλές γιορτές σε όλους!!!
Στόλισα και φέτος... όχι με τη χαρά και την προσμονή των προηγούμενων χρόνων...περιμένοντας ότι τα παιδιά θα έρθουν τις γιορτές...φέτος δεν βολεύει,  εύχομαι του χρόνου πρώτα ο θεός να είναι ιδιαίτερα όμορφα, υγεία να έχουμε όλοι και να ανταμώνουμε τις άγιες μέρες!!!

Ας ξεκινήσω με τα στολίδια και η συνταγούλες θα ακολουθήσουν, όλο και κάτι ιδιαίτερο θα κάνω και σίγουρα θα το μοιραστώ μαζί σας, αγαπημένη μου παρεούλα να είστε όλοι καλά!!!





































4 σχόλια:

  1. Χρυσα μου πανεμορφα.να ειστε καλα.και του χρονου.λιγο στεναχωρο που δεν θα ερθουν τα παιδια αρκει βα ειναι καλα.εγω δεν θα στολισω φετος λογω πολυ προσφατου πενθους θα θαυμαζω ομως το δικα σου.φιλακια πολλα καλο μηνα και να εχουμε καλες γιορτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα γλυκιά μου Λίτσα, τα συλλυπητήριά μου για την απώλεια σας...λυπάμαι πολύ...με υγεία σας εύχομαι να περάσετε τις άγιες μέρες!!!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχος στολισμός φίλη μου !! Μπραβο. Όλα υπέροχα δεν έχω λόγια !!! Καλές γιορτές. Ευχομαι να περασετε ομορφα και με υγεία !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ ομορφααααααααα
    καλο μηνααααα καλα να περασετε!!!
    παω να βρω καμια συνταγη σου να κανουμε κουλουρακια ή μπισκοτα με τα παιδιααααα χοοχοχοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ