Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2019

Βασιλόπιτα 2020







Καλή χρονιά με υγεία φίλοι μου!
Η αγαπημένη Βασιλόπιτα για το 2020 με αμύγδαλο καβουρντισμένο, με πορτοκάλι και φυσικά το αγαπημένο μου αμαρέττο είναι τόσο νόστιμη που δεν κάνω τον κόπο να αλλάξω συνταγή...και του χρόνου με υγεία!!!

Μπορείτε να δείτε βήμα-βήμα τη συνταγή με φωτογραφίες ΕΔΩ




Υλικά:
350 γρ, αλεύρι φαρίνα
100 γρ, αμύγδαλα ψημένα κοπανισμένα
4 αυγά
270 γρ, καστανή ζάχαρη ή και μισή-μισή με λευκή
125 γρ, ηλιέλαιο
200 γρ, χυμό πορτοκάλι
1 κουτ, γλυκού σόδα σκόνη
2 κουταλιές ξύσμα πορτοκαλιού
50 ml κονιάκ ή (εγώ έβαλα κουαντρό)

Για το γλάσο:
200 γρ. κουβερτούρα
Άχνη ζάχαρη
Ρόδι

Εκτέλεση:

Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 200 βαθμούς  στις αντιστάσεις.
Χτυπάμε με το μίξερ τα αυγά με τη ζάχαρη μέχρι να αφρατέψουν.
Προσθέτουμε το ξύσμα, το λάδι, το κονιάκ και το χυμό με τη σόδα...προσοχή φουσκώνει...μη σας ξεχειλίσει.
Προσθέτουμε τα αμύγδαλα με το αλεύρι αφού χαμηλώσουμε την ταχύτητα του μίξερ.

Σε μία φόρμα 28αρα αποσπώμενη, βάζουμε λαδόκολλα και βουτυρώνουμε τα πλαϊνά, χύνουμε το μείγμα.
Τυλίγουμε ένα κέρμα με αλουμινόχαρτο και το ρίχνουμε στη ζύμη.
Βάζουμε τη βασιλόπιτα στο φούρνο, χαμηλώνουμε στους 170 βαθμούς και ψήνουμε 45-50 λεπτά.
Δοκιμάζουμε στο κέντρο με ένα ξυλάκι να δούμε αν βγαίνει στεγνό και έχει ψηθεί.

Ξεφορμάρουμε και αφήνουμε να κρυώσει μαζί με τη λαδόκολλα, όταν κρυώσει την μεταφέρουμε σε πιατέλα.
Λιώνουμε τις σοκολάτες σε μπεν μαρί και καλύπτουμε την πίτα, μπορούμε να στολίσουμε όπως μας αρέσει ακόμη και με άχνη...είναι θέμα γούστου, εμένα μου αρέσει η σοκολάτα!!!







6 σχόλια:

  1. ααααααααα μου δωσες ιδεα παλι
    σημερα θα την κανω φαινεται εγγυημενη οπως ολα οσα κανεις
    κ πολυ πρωτοτυπη με σοκολατααααααααααα.... καλη χρονια θα περασω αυριο να σου πω τα νεα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλη χρονια ευχομαι να εχετε Χρυσα μου με υγεια και αγαπη στο σπιτικο σας.πολλα φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά με υγεία Λιτσάκι μου, εύχομαι να είστε όλοι καλά και ο καινούργιος χρόνος να εκπληρώσει όλες σας τις επιθυμίες!

      Διαγραφή
  3. καλάααααααααα φοβερή έγινε!!!!!
    παει καθιερωθηκε τωρα
    και τι τρελα η κουβερτουρα απο πανω δεν εμεινε ψιχουλο!!!
    εγω πρόσθεσα και λιγο ινδοκαρυδο μεσα γιατι το αγαπαει η μεγαλη μου κορη!!!
    ποσο ομορφα κια γλυκα ξεκινησε η χρονια μας!!!σε ευχαριστω καποια στιγμη θα τολμησω να δοκιμασω και τα τσουρεκια σου....τα εχω πολυ φοβο αλλα εσυ ο,τι κανεις ειναι εγγυηση κια το δειχνεις πολυ αναλητικα.. σε ευχαριστωωωωωωωωωω καλη χρονιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ