Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Σολομός πικάντικος!


Υλικά:
400 γρ σολομός φρέσκος ή κατεψυγμένος χωρίς την πέτσα του.
1/2 ποτήρι κρασί άσπρο
3 κ.σ. χυμό λεμόνι
1 κ.γλ. μουστάρδα
3 κ.σ. σκορδόλαδο
1/2  κ.γλ κόρν φλάουερ
2 κ.γλ. αρωματικά (ρίγανη, θυμάρι, μπούκοβο, κιτρινόριζα, ότι γεύση μας αρέσει.)
Αλάτι και πιπέρι
Εκτέλεση:
Πασπαλίζουμε τα φιλετάκια του σολομού με τα αρωματικά.

Σε ένα τηγάνι βάζουμε το σκορδόλαδο και σοτάρουμε το ψάρι 2-3 λεπτά από κάθε πλευρά.

Σε ένα βαζάκι ή σέικερ βάζουμε το κρασί, τον χυμό λεμονιού, τη μουστάρδα, το κόρν φλάουερ και λίγο αλάτι και πιπέρι, τα χτυπάμε να διαλυθούν και περιλούζουμε τα φιλετάκια χαμηλώνουμε τη φωτιά και αφήνουμε μερικά λεπτά να δέσει ή σάλτσα.


καλή όρεξη!!!


6 σχόλια:

  1. Φαίνεται υπέροχος, μπράβο! Πολύ ωραία αρωματικά έχεις βάλει.
    Δοκίμασε άλλη φορά το μάραθο ή το φινόκιο. Ταιριάζουν υπέροχα.
    Καλό σου απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελένη μου! Περιμένω να μεγαλώσει ο μάραθος που έχω στον κήπο, για άγριο μάραθο μιλάω,χάνετε τον χειμώνα και τώρα ξεπρόβαλε, ξέρω πόσο υπέροχος είναι!Όσο για το φινόκιο, μου είναι πολύ έντονη η γεύση του, προτιμώ άνηθο και μάραθο.
      Πολλά φιλάκια καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή
  2. Μ αρέσε πολύ ο σολωμός!!! Πολύ ωραία συνταγή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Πεπούλα μου! Μου αρέσει πολύ ο σολομός και μη σου πω, κάνω κάθε εβδομάδα, τον κάνω με ότι μπορείς να φανταστείς!!!Αυτόν τον λέω διαίτης χαχα!!!Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Αχχχχ θέλωωω!!!!
      Φαίνεται τέλειος.
      Φιλάκια ζουζού μου.

      Διαγραφή
  3. Μεθυσμένος ο σολωμός και ζουμερός ζουμερός, πεντανόστιμος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ