Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Τσουρέκια πασχαλινά με σιμιγδάλι



Φανταστικά τσουρέκια!!!  Πεντανόστιμα!!!

Υλικά 1 κιλό αλεύρι
½ κιλό σιμιγδάλι ψιλό
1 ½ φλιτζάνι ζάχαρη
2 φλιτζάνια γάλα ζεστό
6 αυγά
300 γρ βούτυρο  γάλακτος
4 φακελάκια μαγιά ξερή
1 κουταλιά ξύσμα πορτοκάλι
1 κ.σ.μαχλεπί
1 κ.γλ κακουλέ
4 σταγόνες βανίλια
1 πρέζα αλάτι
Εκτέλεση
Πιάνουμε τη μαγιά με το ½ φλιτζάνι γάλα, τις μαγιές και 3 κουταλιές αλεύρι σε ένα μπόλ, τη σκεπάζουμε με μεμβράνη και μία πετσέτα να φουσκώσει. Θέλει 10 λεπτά περίπου.


Σε μία μεγάλη λεκάνη βάζουμε το αλεύρι, το σιμιγδάλι και το αλάτι και τα ανακατεύουμε.


Στο μίξερ χτυπάμε τη ζάχαρη, τα αυγά προσθέτουμε τα μυρωδικά  και το γάλα. 



Λιώνουμε το βούτυρο να είναι ζεστό όχι καυτό. 
Ανοίγουμε στο αλεύρι μία λακούβα, και ρίχνουμε το μίγμα των αυγών και τη μαγιά, αρχίζουμε να ενώνουμε τα υγρά με το αλεύρι, συγχρόνως ρίχνουμε λίγο λίγο το βούτυρο, δεν ζυμώνουμε, απλά διπλώνουμε τη ζύμη να ενωθούν τα υλικά, όπως τα μελομακάρονα.




 Σκεπάζουμε τη ζύμη και την αφήνουμε να φουσκώσει, σε ζεστό μέρος.
Εγώ τα φουσκώνω στο φούρνο στους 35 βαθμούς, στις αντιστάσεις, σε 1 ½ με 2 ώρες είναι έτοιμα.

Ξεφουσκώνουμε τη ζύμη την κόβουμε σε κομμάτια για όσα κορδόνια θέλουμε να κάνουμε.
Μπορούμε να γεμίσουμε και με σοκολάτα.




Αφού τα πλέξουμε πλεξίδες  χωρίς αλεύρι, τα αραδιάζουμε σε ταψιά με λαδόκολλα, τα σκεπάζουμε και τα αφήνουμε να διπλασιαστούν σε όγκο.( πάντα στο φούρνο ).



Τα περνάμε με αυγό, με κρόκο και λίγη ζάχαρη, πασπαλίζουμε με αμύγδαλα φιλέ, ή σουσάμι.
Έγιναν σκέτα, γιατί διαπίστωσα ότι δεν έχω αμύγδαλα



Τα ψήνουμε 2ο με 25 λεπτά στους 160 βαθμούς στον αέρα, μέχρι να πάρουν ωραίο χρώμα. 


  

4 σχόλια:

  1. Και του χρόνου με υγεία Χρύσα μου!
    Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ τσουρέκι με σιμιγδάλι, φαίνονται πάντως υπέροχα!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πωπω.. μπράβο σου!!! Το τσουρέκι είναι η αδυναμία μου!!! Δείχνουν τόσο αφράτα και όμορφα!!! Ούτε κι εγώ έχω φάει τσουρέκι με σιμιγδάλι, ή τουλάχιστον και να έχω φάει, δεν το ήξερα.. αχαχαχαχαχαχα
    Και του χρόνου Χρύσα μου με υγεία!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραιότατο τσουρέκι, μπήκε στα αγαπημένα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λυπάμαι που θα το πώ, αλλά η συγκεκριμένη συνταγή είναι αρκετά αποτυχημένη. Κατ'αρχήν η ποσότητα της ζάχαρης είναι τόσο λίγη (καθώς το σιμιγδάλι ¨τραβάει" περισσότερη ζάχαρη, που τα τσουρέκια μου έγιναν εντελώς άγλυκα. 'Οταν λέμε άγλυκα όμως μιλάμε άγλυκα. Ισως αυτή η συνταγή κάνει για διαβητικούς. Για να καλύψω τη ζάχαρη έπρεπε από πάνω να βάλω γλασο σοκολάτας για να μπορούν να τρώγονται. Τα αυγά είναι λιγοστά, καθώς και η μαγιά, με αποτέλεσμα να μην βγουν αφράτα, παρόλο που φούσκωσαν κανονικά. Λυπάμαι για τον κόπου έκανα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ