Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Muffins με quaker και μαρμελάδα




Συχνά διαβάζω συνταγές με quaker και μου αρέσουν πολύ, προσθέτω και εγώ μία, γιατί μου αρέσει το quaker σε όλες τις εκδοχές.

Υλικά για 12 muffins
80 γρ. quaker
250 γρ. γιαούρτι
125 γρ. αλεύρι
30 γρ. τριμμένα αμύγδαλα ή φουντούκια
1 βανίλια
2 κ.γλ. μπέικιν
1 πρέζα αλάτι
1 αυγό
40 γρ. βιτάμ  λιωμένο
50 γρ. ζάχαρη
100 γρ. μαρμελάδα της αρεσκείας μας

Εκτέλεση
Είναι πανεύκολα, θέλουν λίγο χρόνο παραπάνω, αλλά αξίζει τον κόπο.

Μουλιάζουμε το quaker  με το γιαούρτι 1 ώρα, αυτό εννοώ για το χρόνο.


Ανακατεύουμε το αλεύρι, τα αμύγδαλα, τη βανίλια, το μπέικιν,  και το αλάτι,
σε ένα μπόλ.


Σε ένα άλλο μπόλ χτυπάμε το βούτυρο, τη ζάχαρη, και το αυγό να αφρατέψουν, ανακατεύουμε το quaker, και σε αυτό το μίγμαανακατεύουμε τα στερεά υλικά, ένα απλό ανακάτεμα.

γεμίζουμε σε χάρτινα φορμάκια για muffins τα 2/3 της ζύμης, βάζουμε 1 κουταλάκι μαρμελάδα, και σκεπάζουμε με το άλλο 1/3 της ζύμης.


Ψήνουμε  σε προθερμασμένο φούρνο 25 -30 λεπτά, στους 180 βαθμούς. 
  
 


 


2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Χρύσα μου, πολύ ωραία η γλυκιά πρόταση σου, και εγώ αγαπώ το κουάκερ!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειάσου¨Ερη μου, καλήμερα και καλή εβδομάδα, φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ