Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Τριαντάφυλλο γλυκό




¨Έχω τη χαρά να σας κεράσω γλυκό τριαντάφυλλο, από τα τριαντάφυλλα της αυλής μου. Είμαι πολύ χαρούμενη, γιατί βοήθησε ο καιρός και έχουμε  ωραία τριαντάφυλλα, χωρίς παράσιτα, αράντιστα, και πρόλαβα να κάνω γλυκό.


 

 
Άρωμα! Γεύση! Χρώμα!

Υλικά για το υπέροχο γλυκό:



120 γρ ροδοπέταλα από μαγιάτικα  εκατόφυλλα τριαντάφυλλα
1 κιλό ζάχαρη
1 ποτήρι νερό
1 σφηνάκι ροδόνερο
1κ.σ. χυμό λεμόνι

Εκτέλεση:
Πλένουμε και στραγγίζουμε τα ροδοπέταλα, τα τρίβουμε με τη ζάχαρη, και τα αφήνουμε μερικές ώρες στο ψυγείο.


Σε μία μεγάλη κατσαρόλα βάζουμε τα ροδοπέταλα με το νερό, το ροδόνερο και βράζουμε σε μέτρια φωτιά περίπου 20 λεπτά ανακατεύοντας συνεχώς, προς το τέλος βάζουμε και το λεμόνι.







Όταν κρυώσει το βάζουμε σε αποστειρωμένα βάζα.



5 σχόλια:

  1. Αχ βρε Χρυσα δεν έχω καλύτερο γλυκό αλήθεια! Τι ωραία να καθόμασταν στην αυλή σου και να το τρώγαμε παρέα! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρύσα μου είναι τέλειο το γλυκό, γεια στα χέρια σου!!!Θαυμάζω τις τριανταφυλλιές σου υπέροχες είναι!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το καλύτερό μου από τα γλυκά κουταλιού, το πιο αρωματικό νομίζω!!
    Σου έγινε υπέροχο!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το αγαπημένο μου..μπράβο σου...υπέροχο..φιλιααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα σας κοριτσάκια μου!!! Μακάρι να μπορούσα να σας στείλω από ένα βαζάκι γλυκό!!! εγώ σας στέλνω τριανταφυλλένια φιλάκια και αγκαλιές τριαντάφυλλα από την αυλή μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ