Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Μπιφτέκια με κιμά και κολοκυθάκια τριμμένα, αφράτα και ζουμερά



Τα ποιο νόστιμα μπιφτέκια που έχω κάνει, και έχω φάει νομίζω!!!
Θέλω να τα μοιραστώ μαζί σας αμέσως!!!

Υλικά:
700 γρ κιμά ανάμικτο
2 κολοκυθάκια μέτρια τριμμένα
3 -4 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα
½ ματσάκι μαιδανό
1 μεγάλη κριθαροκουλούρα μουλιασμένη σε 1 φλιτζάνι γάλα( ψωμί δεν είχα) δεν τη στύβουμε απλά να μαλακώσει
1 αυγό
2 κ.σ. κέτσαπ
2 κ.σ. μουστάρδα
1 κ.γλ κύμινο
4 κ.σ. ελαιόλαδο
Αλάτι και πιπέρι

Εκτέλεση
Ζυμώνουμε όλα τα υλικά μαζί, τα βάζουμε στο ψυγείο για ½ ώρα.





Βουτυρώνουμε ένα ταψί με  υποδοχές για muffins,  πασπαλίζουμε λίγο με φρυγανιά, και τοποθετούμε τα μπιφτέκια.

Μπορούμε να τα κάνουμε και γεμιστά, με ένα κυβάκι κασέρι παραδοσιακό.



Ψήνουμε 20-25 λεπτά, στους 190 βαθμούς στον αέρα.



Τα συνόδεψα με πράσινη σαλάτα με τρυφερό σπανάκι , μαρουλάκι, φράουλες,  ελαιόλαδο και μπαλσάμικο φράουλας.



Καλή επιτυχία σε όσους  δοκιμάσουν τη συνταγή!!!

9 σχόλια:

  1. καλησπεραααααααα....τέλειο και η ιδέα του να τα βάλεις σε θηκη μαφινς είναι σουπερ...μπράβο σου...φιλιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα, θα τα φτιάξω και θα τα ψήσω στο BBQ.
    Ευχαριστώ για την ιδέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρύσα μου υπέροχα, θα τα δοκιμάσω μου άρεσε που τα έψησες σε θήκες muffins!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα κολοκυθάκια μέσα στην γέμιση θα τα έκαναν έξτρα αφράτα!!
    Φαίνονται πολύ λαχταριστά!!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια Χρύσα μου... θα τα κάνω και εγώ!
    Και πολύ μου αρέσει που τα έβαλες στις θήκες για muffins...
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σας ! Καλό μεσημέρι σε όλες σας!!!Χάρηκα που σας άρεσαν τα μπιφτεκάκια μου όντος έγιναν πεντανόστιμα!!!οι άντρες μου μου είπαν να τα κάνουμε άλλη φορά και στα κάρβουνα!!! Θα δούμε όταν τα κάνουμε τη διαφορά!
    φιλάκια σε όλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εξυπνη η ιδεα σου να τα βαλεις στη θηκη των μαφινς!!!Θα τα δοκιμα΄σω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να τα κάνεις Εύα μου, κρατάνε το σχίσμα τους και η γεύση τους είναι φανταστική!!!καλό βράδυ φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ